Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

některá sluníčka berou asi mimo sebe rčení....pokud jsi Žid...jsi ortodoksní....pokud jsi Japonec....jsi vlastenec....pokud jsi černoch....jsi oběť bílého teroru...pokud jsi muslim... jsi pravý mudžahedín...pokud jsi běloch...jsi zas.aná fašistická svině...ale já jsem sluníčko....;-D;-D;-D

6 1
možnosti
JN

J54i70ř37í 31N97o50s34e64k

15. 8. 2015 11:14

Paní Evo, mám stejné zkušenosti. Lidé se o to téma HODNĚ zajímají, a to napříč všemi sociálními vrstvami a bez ohledu na vzdělání. Dost udivující, že politiky ta masa voličů s jiným názorem nechává v klidu. Jeden Polický je při volbách nevytrhne, že jo.

V každém případě ve mně zdravý rozum českých lidí vyvolává radost a hrdost (sorry za patos, ale doba je už taková :-))

10 2
možnosti

Fascinuje mne taková ta vaše představa, že na zdravý rozum máte patent jenom vy. Kdo si nemyslí totéž, co vy, zdravý rozum evidentně nemá. A to je přesně jeden z důvodů, proč vás považuji za stejně nebezpečné (a krátkodobě možná ještě více nebezpečné) než islamisty.

9 15
možnosti
Foto

islám ve mně vyvolává stejné obavy, jako vaše způsoby řešení tohoto problému.

4 4
možnosti
KV

K49a82r51e33l 29V61o51v40e52s

15. 8. 2015 11:31

A vy navrhujete jaké řešení ?

3 0
možnosti
Foto

prostoru k vyjádření máte v médiích dost-vyjadřujete se např. zde na blogu.

Vzhledem k tomu jakým způsobem překrucujete fakta nevidím důvod proč by vám novináři měli dávat ještě více prostoru-viz váš článek o incidentu v olomouciRv

4 17
možnosti
Foto

Pane Polický - ale já si zas tak nestěžuji. Jen to konstatuji. Dnes je to tak, že kdo není v médiích oblíben, je oblíben u občanů - tedy u voličů:-) Takže bych řekla, že radši budu oblíbená u voličů, než u provařených novinářů.-)

18 3
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz