Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Domnívám se, že směšně kamuflujete Vy. Kde vidíte neobjektivnost redaktorky, když se paní poslankyně ptala proč při svém oznámení o českém občanství onoho dítěte zároveň neuvedla že má i norské občanství. Na nic víc se redaktorka neptala.

11 5
možnosti
Foto

a k čemu takový dotaz je? jak to míří na jádro problému? na co to má ukazovat? jak mění fakt dvojího občanství, že dítě bylo ukradeno matce?

4 12
možnosti
Foto

Pěkně jste to napsala. Mám jen jedinou připomínku, a to ryze formální – píšete: „Včera jsem náhodně shlédla 168 hodin a jsem v klidu.“ Z jak velké výšky jste shlížela?

Vysvětlení například viz http://www.bezchip.cz/pravidlo-psani-shlednout-zhlednout

0 0
možnosti
Foto

díky za upozornění:-) ale prakticky to tak je - já skutečně náhodně procházela kolem hrající televize a ze své výšky 180 cm jsem němě zírala:-)) ale pak jsem si sedla, takže to opravím.-)

3 0
možnosti
Foto

Tak kazdopadne ... me vzdy zvedne naladu precist si takove blafy, plne nepravd a manipalce, kde si autor stezuje na totez .. ale vlastne to nechce delat, protoze by nosil drivi do lesa ;-D;-D

1 2
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz