Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

No, říkám dopředu, je to na delší diskusi. Horujete pro Klause, že jediný dovede oslovit lidi a naopak například olomoucký Novotný není O.K. Víte, na jedné straně haníte Novotného činy, ale Klaus je dobrý jenom pro svoje slova. Proč se Vám zdá Klaus důvěryhodný když například krátce před volbama koncem 90-tých let bojoval ze všech sil proti levicovému nebezpečí a hned po volbách uzavřel tzv. Velkou koalici? V roce 94 jsem viděl ve slovenské TV jak se tulil při návštěvě SR k Mečiarovi, prohlašoval ho za svého kamaráda a široce se usmíval. A to už jsme začínali dobře chápat, že na Mečiara neexistují slušná slova. A dnes Klaus nadává směrem na Západ, ale klaní se směrem na Východ.  (Ne žeby směrem na Západ neměl většinou pravdu - jenom víme, že Východ je ještě mnohem horší, a tady vidím u něj jenom zdvořilé úklony).

Máte pravdu, že není tak dúležité, kdo co říká, ale také to, co dělá. Ovšem právě Klaus sformoval ODS. I takovou, jaká je teď.

7 1
možnosti
Foto

Ten článek není o Klausovi ani o hanobení primátora Novotného. Ale fakt je ten, že zpočátku fungování ODS dokázal Václav Klaus lidi nadchnout. Bylo to velmi důležité a bohužel to už žádný jiný politik nezopakoval.

Pana Novotného nehanobím, jen připomínám, že v minulosti nějak v ODS fungoval a je opravdu podivné, když dnes kritizuje věci, které mohl sám ze svých politických funkcí v minulosti ovlivňovat. Ostatně ve výkonné radě už pracoval, ale že by se tím nějak zviditelnil... A takových je v ODS pochopitelně více:-)

4 0
možnosti
AN

Co to takhle zkusit u oranžových, třeba uspějete.

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě pobavil:-) Mám problém i s velkými koalicemi - myslím, že byly pro ODS jedním z důvodů, který jim pomohl do současného stavu a vždycky jsem to uvnitř ODS kritizovala. Ale kdyby mi šlo o politickou kariéru, jistě bych ji mohla velmi lehce udělat v nějaké menší a nové politické straně... Raději zůstanu nestraníkem:-)

3 0
možnosti
OM

Z celého článku mám jediný pocit. Poct ublíženosti a msty. Házení špíny na jiné, věty typu on stál za zrušením mé... atd. To vše ve mě vyvolá jen pocit, že pisatelka se cítí odstrčeně a nevyužitě. A snaží se to dohnat tím, že bude tvrdit, že ona ví vše líp. 

Nezlobte se, nemusím moc ODS, ale ublíženecké výkřiky do tmy se mi hnusí ještě víc.

3 14
možnosti
Foto

Pane Michalíku,

to, o čem píšu se stalo dost dávno a věřte mi, že žádným pocitem ublíženosti netrpím. Vidím svůj osobní příběh s ODS jako jeden dílek v mozaice a velmi dobře ilustruje situaci v ODS. Proto jsem ho zveřejnila právě dnes. Velmi mi záleží na tom, co se děje okolo mne a jsem silným zastáncem pravicové politiky. Jen bez mlžení a kamuflování můžeme řešit problémy a posouvat se dál. Osobně bych se chtěla do ODS vrátit a pomoct, ale nemohla bych to udělat bez toho, že bych zase mluvila otevřeně. Tak jak jsem to udělala dnes:-) Jak jsem podle Vás pošpinila pana Novotného? V době, kdy se rušilo sdružení, které jsem v tu dobu vedla, on byl členem oblastní rady (možná dokonce předseda, už si nepamatuju...). Takže byl plně politicky odpovědný. Ostatně vše je popsáno v mých článcích z té doby, které jsou veřejně dostupné a existuje na to spousta svědků - fakticky se to stalo:-)

11 1
možnosti
Foto

J79a44n 63N17e89t92o19p75i39l

4. 11. 2012 13:39

Členem ODS jsem nikdy nebyl, jen moje rodiče. ODS opustili v 90.letech, kdy jim došlo, že Klaus naši zemi k prosperitě nikdy vést nemůže. Já jsem ODS volil naposledy v roce 1998 a to se zaťatými zuby. Klausovu "neomylnost" jsem nemohl ani cítit a koalice s ČSSD po volbách v r.1998 pro mě byla poslední kapkou. ODS je podle mě naprosto nereformovatelná. Sleduji, byť nijak detailně, kongres ODS a je mi jasné, že delegátům nejde o stranu a stát, ale hlavně o způsob, který jim zajistí, že je v blízké budoucnosti policie nepozatýká a nepozavírá. Neustále tam totiž všichni melou dokola o programových prioritách a vykládají, jak se od nich voliči odklánějí kvůli tomu, že neplní svůj program. To je naprostá blbost. Voliči se odklánějí, protože oni odklánějí. Miliony a miliardy. Oni kradou. To je primární příčina úbytku voličů. Ale za celý kongres to tam logicky nikdo neřekl. Proto řeči o programu na mě působí spíš komicky. Doufám, že zánikem ODS se na pravici otevře prostor pro novou stranu.

17 0
možnosti
MW

Mohu se zeptat kým jste ODS nahradil u uren ? Samozřejmě nemusíte psát, jen mě to zajímá .) díky

3 0
možnosti
Foto

No, počkejme ještě na volby místopředsedů. Jestli bude opět zvolena Mirka Němcová a ostatní, kteří nic nepředvedli, bude to hodně špatný signál.

9 0
možnosti
Foto

ODS měla dnes šanci na restart, ale ho promarnila!:-/

2 2
možnosti
MW

S kým měl být restart ? S Tluchořem ? To jste myslel jako vtip..ne ? Podívejte se na ty "rebelující" to jsou jen lidé co koukají na svůj prospěch. Teď jim dph vadí, ale pro první se zvedne ruka ? Jejich zásadovost je na úrovni soudruha v roh před rozdáváním dovolených. Bohužel ODSka nyní nemá žádnou novo osobnost, která by je vedla na místo Nečase.

5 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz