Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anžto

5. 5. 2008 9:40
a mě jo

mě se líbí:-) možná ty barvy by byly dobré vyměnit, ale vlastně ani nevím jaká barva by se hodila, ale jinak se mi líbí a na Letné by mi přišla taky dobrá. Kdyby se postavila jakákoli budova, budou vždy lidé, kterým se líbí a kterým ne. Pochybuju, že by 10 milionů lidí v ČR mělo stejný vkus - je jasné, že ne:-) 

0 0
možnosti
V

vernus

5. 5. 2008 9:36
ch.

chobotnice je ošklivá.... řekla krasavice

0 0
možnosti
PZ

Tangero

5. 5. 2008 9:25
Není ošklivá.

Mně se třeba líbí ... takže za mne pokud možno nemluvte.

Viz http://www.marigold.cz/item/k-narodni-knihovne-z-odkazu-karla-iv

0 0
možnosti
EC

AKSAMIT

5. 5. 2008 9:42
Re: Není ošklivá.

Tim vasim prispevkem jste ji vlastne usvedcil z blbosti,ona se taky snazila mluvit za jine............;-)

0 0
možnosti
JS

DeWalt

5. 5. 2008 9:14
Takže když se mi blob líbí

tak si vlastně lžu ,aniž bych o tom věděl. Zvláštní logika ODS mozku.

0 0
možnosti
EH

Eva Hrindová

5. 5. 2008 9:24
Re: Takže když se mi blob líbí

Ne, to je Vaše logika. Pokud se Vám blob opravdu líbí, tak nemáte co řešit. Tento článek je o těch, kteří podlehli médiím a "odborníkům" a různým jiným vykladačům a tak nějak si na pocit, že se jim blob líbí, museli zvyknout:-)) Na takové věci si nemusíte zvykat - buď to tam je nebo není...

0 0
možnosti
JF

Filip007

5. 5. 2008 9:10
Chobotnice je šeredná

a nejhezčí je Klaus!!Rv

0 0
možnosti
D

Diskuter001

5. 5. 2008 9:05
CHOBOTNICE SE MI LÍBÍ

A pro místo na Letné je jak stvořená. Navíc si myslím, že to není o tom jestli se většině lidí líbí nebo nelíbí. Kdyby se o každé významné stavbě rozhodovalo v referendu tak architektura se zrovna moc kupředu nepohne. Ani ten tančící dům by se nepostavil - ten se mi ale nikdy nelíbil. Teprve budoucnost ukáže, jestli to byla dobrá volba.

A s agresivním jednánín se setkávám spíše ze strany odpůrců.

0 0
možnosti
EH

Eva Hrindová

5. 5. 2008 9:27
Re: CHOBOTNICE SE MI LÍBÍ

Taky nejsem příznivcem referend - většinou je to jen alibismus... Velké věci musí někdo prosadit a musí o nich přesvědčit kompetentní veřejnost! U veřejných staveb jsou to většinou politici. Prosazení miliardových staveb je většinou komplikované. Pokud by bylo výběrové řízení průzračně čisté a nezpochybnitelné, asi by se tato diskuse vůbec nerozpoutala....

0 0
možnosti
TO

HodnejSpartan

5. 5. 2008 8:35
chobotnice

Slovy jednoho z hrdinů sci-fi sitcomu Červený trpaslík: ''Ta chobotnice vypadá jako něco, co ukáplo Sfinze z nosu.'' Rv

0 0
možnosti
E

Erciyes

5. 5. 2008 13:30
Re: chobotnice

Pořád o dvě třídy lepší než stadion (hodné) Sparty na Letný. :-)

0 0
možnosti
UNVK

u nás v kocourkově

5. 5. 2008 8:26
Líbí nelíbí ...

Důležité je máme na to nebo nemáme ... a to bylo jasné od samého začátku, že na to nemáme ... takže všichni ti oblbovači druhých v čele s panem Ježkem jen lobobali za více peněž do kapes

0 0
možnosti
V

vaclavcoll

5. 5. 2008 10:11
Re: Líbí nelíbí ...

Samozřejmě že na to máme. Je to ovšem otázka priorit! V tomto dávám za pravdu panu Kaplickém. O čem se tady bavíme? cena za stavbu knihovny se rovná ceně 5 -10 km dálnice (podle toho, jako cenovou kalkulaci budeme brát vážně) což rozhodně není suma, kterou by si nemohl stát dovolit. Problém je, že o těchto investicích rozhoduje partička kulturních primitivů z magistrátu v naslouchajících nejvyššímu čestnému ...

0 0
možnosti
IH

misaviki

5. 5. 2008 8:22
Ne

Nelíbí se mi. Ať ji postaví např. v Butovicíh nebo na nějakém takovém místě, na letné ne.

0 0
možnosti
MS

qiq

5. 5. 2008 8:19
Druhý pocit: vtipné!

Poprvé, když jsem návrh Kaplického viděl, jsem byl také rozpačitý. Ale po porovnání s ostatními návrhy mi došlo, čím je jeho knihovna jedinečná: ta budova je totiž vtipná! Naprosto úžasně na tom místě šokuje, vypadá jako něco, co na Letné přistálo a kouká přes stromy na Prahu. Má to nápad.

Moc bych si přál, aby ta knihovna stála, bylo by to pěkné osvěžení, hlavně když ji porovnám se současnými novostavbami, které jsou podobné jako vejce vejci (beton+sklo).

0 0
možnosti
AA

Azazel333

5. 5. 2008 8:34
Re: Druhý pocit: vtipné!

Máte pravdu, že šokuje, ale není to trochu málo na stavbu, která tam bude stát napořád ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz