Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
II

iggin

5. 5. 2008 10:59
Ještě maličkost...

Teprve teď jsem si přečetl, co o sobě slečna Eva napsala do rubriky "o autorovi". Člověk, který se charakterizuje svým členstvím v politické straně (ať už jakékoliv), by měl nosit na hlavě praporek, aby si ostatní mohli dát pozor a zbytečně se nepouštěli do diskuse. Nestojí to za to.

0 0
možnosti
KN

kiliannedory

5. 5. 2008 12:25
Re: Ještě maličkost...

přesně tak... Rv

0 0
možnosti
II

iggin

5. 5. 2008 10:53
Přiznejme si to?

Slečno, pokud chcete, aby Vaši nevyžádádanou tvorbu lidé někdy respektovalli, vynechte svůj nabádavý postup... a mluvte za sebe. Nikdo Vám Váš názor nebere, míra Vašeho vkusu a estetického cítění je jenom Vaše, mějte si ji. Ale neříkejte mi, co si mám myslet já a co bychom si podle Vašeho názoru měli myslet "my ostatní" . To je nadmíru hloupé. Děkuji za pozornost.

0 0
možnosti
S

sinatra

5. 5. 2008 15:11
Re: Přiznejme si to?

Iggine myslete si opravdu co chcete a pak nám něco co dosáhne takového ohlasu mezi čtenáři pošlete.Rád si s Vámi v diskusi pošpásuji.Takové jako jste Vy si dávám k snídani.:-P 

0 0
možnosti
A

awacs767

5. 5. 2008 10:39
Slušnej kýč

Kaplický sympatický chlapík? Většího iritanta sem už dlouho neviděl. Jeho "knihovna" je dětinskej kýč ala muchomůrka zelená.

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

5. 5. 2008 10:34
Mně se líbí...

Mně se chobotnice líbí, navíc pokud vím (a upozornil mě p. Špáta v jiné diskuzi), líbí se cca. 66% obyvatel. Památkáři se vyjádřili, že místo na Letné je pro ni ideální, tak kde je problém?

Je subjektivní vkus kritériem pro ANO/NE? Bude-li rozhodovat masa, bude knihovna vypadat jako TESCO..., sorry.

0 0
možnosti
S

sinatra

5. 5. 2008 15:07
Re: Mně se líbí...

Štěpáne problém je právje v těch 66%.Tohle zkoušej někde jinde.Třeba na Paroubka.Ten na ona procenta rád slyší.

0 0
možnosti
MP

zlíňák x-file

5. 5. 2008 10:32
líbí - nelíbí

Myslím, že téma líbí - nelíbí už rozsekla odborná porota architektonické soutěže. Máte právo na svůj názor, ale je to zcela irelevatní. Mě se taky nelíbí Váš panelák na Jižním Městě a nepůjdu jej shodit trhavinou.. Pitomost je, že po proběhnuté soutěži se najednou hledají důvody proč akci vzdát předem. A to ještě není ani studie proveditelnosti, která by zpřesnila cenu a technologie. Takže pšem připos*ancům bych vzkázal: dokažte něco tak zajímavého ve vašem oboru a pak kafrejte. Samozřejmě, že se budova (už mě nudíte s těmi citově zabarvenými a ironickými názvy) se nebude nikdy líbit všem. Ale v tom není její smysl. Smysl je ve funkci. A ta tam je. Jinak si můžete znovu prostudovat historii Eifellofky - odpůrců bylo výrazně více...

0 0
možnosti
JV

jka2005

5. 5. 2008 10:09
knihovna

Chobotnice se mi líbí, ale je drahá a montovna knihovnu nepotřebuje. Za ušetřené peníze se můžeme účastnit dalšího nesmyslného válečného dobrodružství.

0 0
možnosti
HT

Teleke z Téléké

5. 5. 2008 9:51
argumentace

Dlouho jsem přemýšlel jestli se mi líbíte nebo nelíbíte. Nelíbíte. Asi takovou úroveň mají vaše rádoby odborné plky, vážená paní.

0 0
možnosti
PN

Nedobrota2

5. 5. 2008 9:48
Chobotnice je OK...

pokud by stála v Brdskejch lesích !  ;-D

0 0
možnosti
S

sinatra

5. 5. 2008 15:18
Re: Chobotnice je OK...

Nó Druhej Nedobroto jako kryt pro onen radar by byl opravdu vhodný.A i tu původní maskovací barvu bych mu ponechal.No a ta kavárna pro vyvolené z klanu pravdy a lásky by se konečně porozhlédla po něčem jiném než Pražských putykách.Když už teda jejich vrchní guru Venda Havlovic ;-( neumí dodělat Barandovský ateliéry a dělá ostudu celé Praze.

0 0
možnosti
LK

Libuschka

5. 5. 2008 9:45
Líbí

Mně se taky líbí. V

0 0
možnosti
RS

rencask

5. 5. 2008 9:41
na prvni pohled

Abych pravdu rekla, na prvni pohled se mi nelibila. To ale neznamena, ze to tak uz je natrvalo. Totez muzu rict o vile Tugendhat a spouste jinych "modernich" staveb, ktere proste tak nejak predbehly dobu. Jeste pred par lety jsem si chtela postavit pekny domecek ve starem anglickem stylu - licove cihly, po nich se vinouci brectan, zabradli vyrobene umeleckym kovarem, ... . Dneska premyslim o funkcionalisticke kostce a pohledovem betonu a kdovi kam dojdu, nez nejakou stavbu vubec zacnu. Treba to bude prave nejaka takova chobotnice. Muj pohled je proste velmi ovlivnen tim co vidim v  okoli a proc nedat za pravdu lidem, kteri maji trochu vetsi rozhled.

0 0
možnosti
NU

Lessfax

5. 5. 2008 17:49
Re: na prvni pohled

Byl jsem ve vile Tugendhat a valil jsem bulvy, jak se před 100 lety dalo bydlet R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz