Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
WW

wincmen

5. 5. 2008 23:04
Je to super stavba!!Paní, paní paní

Proto ,že Vám se stavba nelíbí a něco jí chybý a proto by neměla být postavena, je trochu zavádějcí a odvážné.Samozřejmě je to Váš názor.Já mám jiný.Prostě soutež vyhrál.Když vyhraje Ferrari F1 fanoušek BMW bude nadávat, že kdyby tam to a že porušili to a podobně.Ale Vyhrál.Stejně jako Honza.Já jsem je blbý středoškolák který by stavbu od Snatinyho nepoznal.Ale respektuji výhru Jana Kaplického.Můj první dojem byl velmi rozporuplný.Nicméně po schlédnutí fotomontáží a dalších návrzích jsem usoudil že je to právě chobotnice co tam patří.To co se dějě je jen politika a loby skupin kteří mají zájem o pozemky kde postavý hnusné skleníkové krychle.No mějte si je tam cajzly blbý, když je tam chcete.:-©

0 0
možnosti
E

Erciyes

5. 5. 2008 23:14
Re: Je to super stavba!!Paní, paní paní

My "cajzli" máme především "blbé" vedení města, ale je fakt, že ho mnozí z nás volili.

0 0
možnosti
PP

Roumen

5. 5. 2008 22:26
Nelibi

Ani tancici dum se mi nelibil a porad se mi nelibi. Jsem ten "zapecnik". Kazdopadne jsem rad, ze tu nekdo pojmenoval zjevny problem...sam rovnez pozoruji, ze krom skupiny lidi, kterym se stavba libi, je tu i skupina lidi, ktera bojuje proto, ze je to "in" a protoze se tim bojuje proti cemusi. Coz je smutne. :-/

0 0
možnosti
HK

Kytickaa

5. 5. 2008 21:36
nelíbí

Nevím, ale myslím, že zatím nežijeme v 22. století a dál a Chobotnice prostě nepatří ani do tohoto století a možná ani do příštího....

0 0
možnosti
AA

Azazel333

5. 5. 2008 21:44
Re: nelíbí

No nevim, mě to připomíná spíš 70. léta než 22 století... Kdyby to postavili tenkrát, tak se dneska řeší to, jak se toho zbavit....

0 0
možnosti
SS

smrrtka

5. 5. 2008 20:42
Eiffelovka je ošklivá -

přiznejme si to.... říkal v roce 1887 jeden Pařížan. Dnes si málokdo umí představit Pařiž bez této dominanty. Možná v roce 1344 nadávali Pražané na téměř stometrovou věž Chrámu svatého Víta, která zcela zásadním způsobem změnila panorama staré Prahy - naštěstí se Karel IV nemusel nikoho ptát. Ale dneska kecá do všeho každej, kdo má do prdele díru - a podle toho to taky vypadá.

0 0
možnosti
AA

Azazel333

5. 5. 2008 21:45
Re: Eiffelovka je ošklivá -

Takže všechno co se lidem nelíbí bude jednou obdivováno ? To je zajímavá logika, taková neotřelá....

0 0
možnosti
B

baby61

5. 5. 2008 19:40
Mě je to jedno,

jak by měla nebo neměla vypadat knihovna,bylo by mi jedno,kdyby  mi"to něco"mělo stát za barákem.A navíc mi to prostě nevadí,ať vypadá tak nebo tak.Akorát:-© z   mnohých příspěvků  v diskusi a vůbec si nemyslím že čím víc diskutujících,tím víc je téma hodnotnější.

0 0
možnosti
V

Váňuška

5. 5. 2008 18:58
Mrkněte se do Paříže!

Je nacpaná objekty, které se Vám zaručeně nebudou líbit. To si smlsnete!

Proti Eiffelově věži svého času také protestovali takoví senzitivové jako Vy. Věž je slavná, senzitivové zapomenuti.:-P

0 0
možnosti
EH

Eva Hrindová

5. 5. 2008 19:56
Re: Mrkněte se do Paříže!

Mýlíte se, moderní stavby v Paříži se mi líbí velmi mnoho. A taky všechny ty sochy, kterých je tam plno...

0 0
možnosti
NU

Lessfax

5. 5. 2008 17:41
Mě se líbí

Chobotnice je fajn. Nedával bych to do historické části města, ale když se postaví, bude příštím generacím předkládat současnou architekturu. Co třeba "slimák" v Grazu

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:IMG_0475_-_Graz_-_Kunsthaus_viewed_from_Schlossberg.JPG

taky v centru města...

0 0
možnosti
AA

Azazel333

5. 5. 2008 21:47
Re: Mě se líbí

to je taky pěkně hnusný, nechápu, proč si tihle "světoví" architekti nekoupí nějaký ostrov a tam si ty svoje obludky nestaví...

0 0
možnosti
JAP

Culeto

5. 5. 2008 12:54
Díky za úžasný zážitek

při čtení článku. Perly jako  : ,,nevyzařuje s ní pozitivní energie´´ apod. mě opravdu dostaly. Mimochodem jste si skutečně, ale skutečně jistá, že politizaci začal pan Kaplický ? Rozumím tomu, že se Vám stavba nelíbí.Čemu, ale nerozumím je paušalizace Kaplického vidění věci ( a přitom opravdu nemáte jeden jedinný argument). Co Vám nemohu odpustit je pak ,to že nejste s to pochopit, že když někdo na něčem nějakou dobu maká a odvede dobrou práci, že si za ni stojí. Nevím, nechci soudit, ale buď jste naivní a nebo povrchní, toť vše.

0 0
možnosti
PT

Howard

5. 5. 2008 23:52
Re: Díky za úžasný zážitek

Naprosto souhlasim

0 0
možnosti
LN

looki25

5. 5. 2008 12:43
chobotnice a ostatní návrhy

viděla jste ostatní návvrhy? já to byl omrknout na výstavu do klementina a vyhrát cokoliv jinýho, tak je na Letný buď mrakodrap, nebo další prosklená krychle. Kaplickýho návrh byl jasně nejmenší a asi i nejhezčí v kontextu s LetnouR^

0 0
možnosti
EH

Eva Hrindová

5. 5. 2008 12:51
Re: chobotnice a ostatní návrhy

Pak neměl být vyhlášen žádný vítěz - i to se stává... Navíc ostatní respektovali požadavek, že nesmí jít do podzemí:-))

0 0
možnosti
JM

mous007

5. 5. 2008 11:03
líbí x nelíbí?

Myslím, že dnes tato otázka nestojí na líbí\nelíbí, ale spíše hodí\nehodí. Podle mého názoru se tato budova hodí do supermoderní čtvrti (i když se mi nelíbí :-) - a to  vůbec, nejsem žádný architekt ani výtvarník, ale obyčejný člověk), a ne do centra Prahy.

0 0
možnosti
SMG

Sadie Mae Glutz

5. 5. 2008 16:03
Re: líbí x nelíbí?

libit se (nekomu) a hodit se nekam (podle nekoho) je to stejne

letna neni v centru

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz