Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Pacholik

8. 5. 2008 15:19
Nelibi se mi chobotnice

Navrh knihovny se mi nelibi a s textem autorky naprosto souhlasim. Pravidelne jednou tydne se zajdu podivat tady v Sydney na Opera House... je to take extravagantni a zvlastni budova, ale ma nejake kouzlo. Mozna je to v geometricnosti, zkratka je to hezka stavba... blob neni hezky. Rv

0 0
možnosti
F

fogi.ov

8. 5. 2008 13:21
je to příšerné!

mně se návrh chobotnice líbil. Ale jakmile řekl V. Klaus, že je tento návrh děsný, tak jsem se sám před sebou začal stydět a hned jsem si řekl:  "fuj! jak se mi to někdy mohlo líbit?"

0 0
možnosti
VTG

Vladimír054

8. 5. 2008 14:58
Re: je to příšerné!

Nu, vidíte, a to mně se už vcelku i zamlouvá, ale nemám si ji kde nechat postavit. Ostatně ani za co. ;-)

0 0
možnosti
DR

Reg

8. 5. 2008 13:10
Líbí se mi

Moje první pocity, když jsem to před více než rokem viděl, byly: "No ty vole". :) Nelíbilo se mi to. Líbit se mi to začalo teprve když jsem se s návrhem seznámil důkladněji, s jeho interiérem a vůbec smyslem. A také tehdy, když jsem si uvědomil, že Kaplický dodal poměrně nepovedené modely a vizualizace. Pak jsem šel na výstavu v Klementinum a ujistil jsem se, že lepší návrh v té soutěži nebyl. Takže: ANO, líbí se mi, lepší návrh jsem zatím neviděl a hlavně: neexistuje důvod, proč to nepostavit.

0 0
možnosti
VTG

Vladimír054

8. 5. 2008 14:57
Re: Líbí se mi

To je v pořádku, máte-li vhodný pozemek a dost peněz, jen do toho! :-)

0 0
možnosti
S

sinatra

8. 5. 2008 6:42
Ano...

Ano Evo Hrindová. Návrh Kaplického je velice nevkusný a ošklivý.:-/

0 0
možnosti
VP

Profík

8. 5. 2008 0:02
Je to humus

Na Letnou patří jen Sparta.

0 0
možnosti
VTG

Vladimír054

8. 5. 2008 14:56
Re: Je to humus

Do blobu anebo do chobotnice? ;-)

0 0
možnosti
VK

globalextreme

7. 5. 2008 18:53
Každému se líbí něco jiného.

Naštěstí se každému líbí něco jiného jinak by hodně umělců bylo bez práce a třeba členky ODS bez partnerů, sorry Evo .).Ač proti ODS nic nemám.Já taky nejsem tvůj typ http://fiddi.rajce.idnes.cz/opice/#DSC00262.JPG .. A jsem pro chobotnici a tečka.

0 0
možnosti
JB

Adelavecerela

8. 5. 2008 10:59
Re: Každému se líbí něco jiného.

Mě se líbí téééž! Určitě více, než ty hromady hlíny na Letné!

0 0
možnosti
DN

Englishman

7. 5. 2008 16:48
Mě se blob docela líbí

Opakuju to už asi po sté: Kaplického blob je docela hezké retro, stylově by se hodil na nějaké staré pražské sídliště, které by navíc hezky oživil. Ze všeho nejlépe by ale padnul do Bruselu s výhledem na Atomium. Kaplický předvedl další pěknou ukázku toho, co bylo avantgardní v době, kdy studoval architekturu. Tedy před padesíti lety. :-/ Nechápu ale, proč by se tomu mělo říkat "moderní architektura".

0 0
možnosti
MB

buxus

7. 5. 2008 17:14
Re: Mě se blob docela líbí

R^ Navíc:

1. Stavba nebude stát, ani 1,9 mld. Kč, ani 4 mld. Kč, ale mnohem víc. Z Kaplického to jaksi nechce vypadnout, ale tahle atypická skořepina bude pěkně mastná.

2. Nač potřebujeme tak honosnou knihovnu pro úschovu fondů? Převážná část je digitalizovaná, zbytek snad bude převeden do elektronické formy časem. Čili dostupnost přes internet. Jaké procento badatelů musí studovat fyzické fondy v originále v honosné budově v centru Prahy?

3. Z toho mám neodbytný pocit, že si tady někdo chce postavit pomníček, bez ohledu na skutečnou potřebu a rozumné náklady.

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

7. 5. 2008 16:31
Milá paninko

Starejte se raději o vařečky a hrnce, protože jak je vidět z vašeho příspěvku, jste naprostý kulturní analfabet. Styďte se!  To co jste napsala dokládá pouze vaši nekulturnost a omezenost. Měl jsem možnost procestovat více než 40 zemí světa, a  poznat ty nejošklivější, nejbizarnější i nejkrásnější výtvory architektury. Mohu vás ujistit, že Kaplického návrh je skutečně světovým unikátem, který by nám záviděl celý svět. Jde o nádhernou stavbu, respektující jak přírodní podmínky na místě, tak modernu. Nezbývá, než vyslovit politování nad vaší inteligencí. Nemilujete náhodou Václava Klause?(Y)

0 0
možnosti
DN

Englishman

7. 5. 2008 16:43
Re: Milá paninko

Je vidět, že p.t. autorka se v charakteristice zastánců blobu trefila dokonale. A pokud jí ve svém útoku na ni dáváš v této věci za pravdu, tak jsi jen blb, Hvězdáři. :-P

0 0
možnosti
MM

milimetrova

7. 5. 2008 14:42
Mila pani,

strasne predevsim je, ze k te stavbe ma potrebu vyjadrovat se kazdy, kdo ma diru do prdele. Kaplickeho blob vybrala odborna komise v cele s hvezdou svetove architektury Zahou Hadid, a co si o tom mysli lidi jako vy, je celkem jedno. Kdyby se vam zminovany Tancici dum tehdy nelibil, asi byste taky nic moc nenadelala.

0 0
možnosti
EH

evenice

7. 5. 2008 15:37
Re: Mila pani,

No to je jednoduchý - protože každý, kdo má díru do prdele, se pak na tu nádheru bude muset dívat. Ta hvězda světové architektury se v Čechách asi moc pohybovat nebude.

0 0
možnosti
HH

metalovy duchodce

7. 5. 2008 11:27
Více než hnus..

Ta stavba je opravdu více než hnusná a na dané místo se vůbec nehodí. 

Je pravda, že já, jako prostý, s ODS naprosto nesympatizující občan, si nemusím "brát servítky" a můžu (zatím ještě) říct, že se mi něco nelíbí, aniž bych přišel o nadstandartní plat či jiné zisky (které stejně nemám). Úředník z magistrátu nebo politik asi chtě nechtě musí říkat něco jiného (protože ty příjmy má) i kdyby měl stejný názor, jako já.

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz