Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F36r61a64n35t43i79š60e88k 49K37š63í94r 2479476925

Jste také v zajetí své představy.

Cituji Michaela Mungera:

Když jsem debatoval o státu s mými kolegy s Duke University, tak jsem brzo zjistil, že pro většinu z nich je stát jednorožcem. Já vycházím z tradice školy veřejné volby, která zdůrazňuje více konsekvencionalistické argumenty oproti přirozeným právům, takže je pro mě toto zjištění obzvláště důležité. Mí kolegové většinou nedůvěřují politikům, demokracii shledávají jako zmatenou a nefunkční, protestují proti brutalitě a excesům zahraničních válek, války proti drogám a špehování ze strany tajných služeb.

Jejich řešení ovšem bez výjimky zní: ještě více rozšířit moc „státu.“ To se mi na nich právě zdálo doslova šílené – non sequitur takových rozměrů, že jsem měl problém brát je vážně.

Pak jsem zjistil, že o státu smýšlí jako o jednorožci – jako i instituci, která má ty vlastnosti, motivace, znalosti a schopnosti, jaké si pro ni představují. Když mi to konečně došlo, tak jsem se cítil trochu hloupě, protože toto zjištění – že lidé, kteří si přejí expanzi státu, si ho představují jinak, než jak může existovat v reálném světě .

Selhávání státu je dáno systémem jeho organizace, podnětům, kterým jsou lidé v tomto systému vystaveni a vnitřní logikou jeho fungování. Lidé, kteří v tomto systému pracují, jednají pravděpodobně stejným způsobem, jakým by jednali jacíkoliv jiní lidé umístění do tohoto systému. Takže ačkoliv je pravdou, že si člověk dokáže představit stát, který bude fungovat jinak, tak neexistují lidské bytosti, které by mohly pracovat v jeho systému a dokázat to, co si etatisté umí představit.

http://www.mises.cz/clanky/stat-jednorozcu-1951.aspx

+1/0
7.8.2016 8:46

J85a33r18o14s35l65a82v 78L95i66m34a 1175217951

Moje zivotni politicke poznani, pani Hrindová, je velmi jednoduche. Jiz NIKDY nepujdu k volbam a vybirat s tech mnozstvi listku (co listek, to strana). Posledne jich bylo 32.

Pujdu vsak pokazde s radosti volit SVEHO senatora. Zde, z jmen na tom jedinem listku, si mohu VYBRAT toho, ktery se mi osobne nejvice zamlouva. Tento system volby vyjadruje vuli obcanu dat zvolenemu duveru a take moznost jen kontrolovat.

Chci stejnou volbu pri volbach do Snemovny jako pri volbe do Senatu. Jen s omezenym mandatem na dva roky. Chci upravu ustavy na 'prezidensky' system. Volbou prezidenta budeme urcovat politicky smer na dalsi 4 roky. Velmi jednoduche a ucelne. To jsou moje podminky pro moji ucast v budoucich volbach.

Co vy na to, pani Hrindová???

0/0
6.8.2016 18:52
Foto

E88v68a 83H17r18i69n93d25o32v33á 7149246333

To nejsou špatné nápady, ale nejprve musíme dostat do parlamentu politiky, kteří takové věci budou chtít prosadit. Takže byste ještě měl zvážit účast v parlamentních volbách.-)

0/0
6.8.2016 20:26

J90a71r20o93s92l10a28v 43L21i33m27a 1475537811

Vazena pani Hrindova. Premyslel jsem dostatecne dlouho nad vasi odpovedi. Budu uprimny. Nevedel jsem zdali se mam smat nebo byt cynycky k vasi odpovedi. Specialne k te vasi posledni vete. Nechal jsem radeji sve pocity stranou. Snad jen k vuli vasi neznalosti meho mysleni a mich zkusenosti.

Osobne se usmivam nad vasi naivitou k zlepseni volebnich vysledku pomoci vetsi procentualni ucasti volicu. I kdyz se muze zmenit vysledek voleb s vetsi ucasti volicu, konecny stav ve state bude stale stejny. Snad osobne neverite v rozdil mezi byvalou vladou pana Necase a dnesni vladou pana Sobotky. Vzpomente si na slozeni te minule a porovnejte ty 'ucasniky' s dnesnimi. Zadny rozdil. Jen Sobotka je premierem v obdobi konjuktury promyslu. V tom ma vyhodu. Proto si ty volice muze jiz dnes 'kupovat'!!! Podle dluhu poznavate, jak umi hospodarit.

Proto je ma 'averse' k volbam tak velika. Osobne vinnim system organizace naseho statu. Volime ideologii a ne jedince. Spravne nastaveny system by nam dovolil si vybrat dobre lidi do vedeni. Potom kazda politicka strana, chce-li se prosadit, si bude muset hledet vybrat ty nejlepsi kandidaty.

Napsala jste clanek jak to vidite vy, pani Hrindova. Moje predstava dobre organizace statu je vsak velmi odlisna od vasi. Mate-li snahu pochopit i jinou moznost zlepsit politicky chod statu, doporucuji vam malou knizku od pana Pavla Kohouta, ekonoma, nazvana "USVIT" Ten vam dokaze ukazat tu spravnou cestu. S moji strany mohu jen podporit jeho 'vizi'. Ziji pod takovym systemem uz 35 let!!!

0/0
6.8.2016 23:13

S67t68a19n72i48s91l37a48v 94J20a39h38o32d91a 3175841800315

Rozumný cíl, nerozumná cesta. Ignorováním voleb se k danému cíli těžko přiblížíte.

+1/0
6.8.2016 22:07

J51a58r87o33s55l40a23v 21L77i77m76a 1455657681

Pane Jahoda. Nebudu vam vice vysvetlovat svojii ignoraci k volbam. 23 let CR je dostatecna doba (volil jsem, kdyz jsem byl v republice pritomen), aby se nasli ti 'rozumni'. Posledni nadeji jsem daval na novou 'vlnu', Nic se nestalo. Jede se ve starych kolejich. Myslite, ze za dalsich 23 let se muze neco zmenit? Tomu neverim. Jen se budu divat na vas pane Jahoda a na vsechny, kdo pujdou k volbam, jak si povedete. Preji vam stesti!!!

0/0
6.8.2016 23:31

R64a87d35e56k 22Š60t65e32m95b51e76r98a 2633632760367

Milá paní, máte pravdu ve všem až na ten nadpis. Oni volby zruší , pokud budou mít jistotu že něco změní. Pan Halík nedávno označil referendum za zvěrstvo. Protože brexit dopadl jak dopadl. Pokud volby a referenda dopadají jak se jim hodí, mají demokracie plnou hubu. Pokud ale zjistí, že jim hrozí to co popisujete a že je lid sesadí, zruší je. Uvidíme co se bude dít až v USA začnou průzkumy ukazovat že vyhraje Trump ,či až snad opravdu vyhraje. Co když pak , z důvodů obecného dobra ovšem, odmítne establišment odejít od válu ? Co když ve Francii vyhraje Lepenová a vzhledem k vyjímečnému stavu se establišment rozhodne to nepřijmout ? Vaše apely jsou OK, ale nic nemění na nadpisu, který prostě platí. Jen to zatím vždycky nějak uhráli. Až to nepůjde, uvidíte sama.

+1/−1
6.8.2016 18:35
Foto

K35a36r51e95l 95M93a92s44e22k 9774588369246

Žádná Lepenová nevyhraje, protože žádná Lepenová neexistuje. Marine Le Pen nemá žádnou šanci.

+1/−1
6.8.2016 18:53

R59a70d58e54k 69Š73t44e65m59b71e30r64a 2293622450557

Nelogická konstrukce vaší reakce vás dokonale charakterizuje.

+1/−1
6.8.2016 21:25
Foto

E55v75a 59H44r50i51n50d92o69v72á 7699946903

Nicméně zatím nemáme jinou možnost. nejprve udělejme tu změnu a pak se uvidí.

0/0
6.8.2016 20:27

R43a44d11e38k 17Š46t80e28m54b93e89r41a 2693752630317

Souhlasím, je třeba jít volit a hodit to tam populistům. Ale jediné co si od toho slibuju je, že se establišment už definitivně "odkope" a ukáže nám svou pravou tvář. Pokud by chtěli zůstat u moci a dál držet dnešní poměrně dobrý stav, stačlilo ubrat, dělat méně šílené věci. Ale to oni nechápou, oni nehodlají ustoupit ani o píď. Normálnost všeho druhu je jim cizí. Jsou to masochisté.

0/0
6.8.2016 21:09
Foto

V75á41c56l87a66v 12C97h91u72c17h29m65a 6835961148496

Dlouhá léta jste byla členkou strany, jejíž praktiky nyní kritizujete a zároveň píšete, že pokud byste se dostala k moci, začala byste omezovat svobodu. To hovoří za vše. Vám nejde o nějaké dobro pro společnost. V ničem se nelišíte od politiků, kteří jsou nyní u moci.

+6/−2
6.8.2016 17:17
Foto

E74v25a 37H28r36i21n25d64o37v10á 7819696123

Omezovala bych jen svobodu chovat se nenávistně a netolerantně. Nevím proč bychom měli tolerovat něco, co si toleranci kvůli své nenávistnosti nezaslouží..

+1/−1
6.8.2016 20:28
Foto

V79á75c86l70a38v 95C37h47u13c76h41m12a 6455441388606

Omezovala, případně zakazovala a trestala byste všechny projevy nenávisti a netolerance? To byste musela omezit vlastní hnutí či stranu či za co to teď zrovna kopete. Svoboda buď je nebo není a každý kdo tvrdí, že je potřeba svobodu omezit aby mohl svobodu chránit je stejný jako komouši, kteří taky zavírali každého, kdo nevyznával právě to jejich pojetí svobody.

+2/−3
6.8.2016 21:06

S62t69a95n84i91s94l59a35v 13J14a64h26o91d59a 3655301380885

Je naivní představa, že svoboda je univerzální hodnota pro všechny (neomarxistické pojetí liberalismu), jak se tu nažíte tvrdit, pane Chuchmo.

Svoboda se vyvinula na našem území jako národní hodnota - musí sloužit k prospěchu národa a ne proti němu. Tudíž dávat na našem území svobodu ideologiím, které mají za cíl naši kulturu, hodnoty a samotný národ zničit je holý nesmysl a znak nejvyšší pošetilosti.

+3/0
6.8.2016 22:02

J91a41r42o93s55l10a75v 12L71i47m95a 1265897761

Vidite, pane Jahoda, zde s vami nesouhlasim. Svoboda je v mem pohledu univerzalni. Narodni hodnota je jen NAS pridavek k takove svobode.

Taktez vase posledni veta se zda byt podle vas pravdiva. Ja ji v podstate neuznavam. Jeste dnes je 'ideologie' hnaci silou v politickem kolbisti. Je to 'ideologie' skupin, ktere nam chteli vladnout. Ja preferuji jedince, ktery chce pro mne politicky pracovat. Jeho ideologicke zamereni stoji v pozadi a neni pro mne obzvlast dulezite. Jen jeho slib co udela a potom splnene vysledky. Urcite nedam duveru nekomu, ktery mi nezaruci pokracovani nasi kultury a hodnot naseho spolecneho naroda.

0/0
7.8.2016 21:34
Foto

V86á13c74l39a84v 83C20h84u25c61h67m34a 6415211558526

Problém je, že vy si nejspíš pletete svobodu s právy. Svoboda je univerzální pojem, který může omezit zas jen svoboda někoho jiného a nikoliv právo jedné ideologie potírat ideologii jinou. Ideologie je jen názor, který vás nijak neohrožuje. Ohrozit vás mohou činy páchané v rámci prosazování nějaké ideologie. Náš národ mnohem více ohrožuje naše vlastní socialistická ideologie než kupříkladu islám. Jeho radikální stoupenci sice ohrožují terorem, ale škody které napáchají na naší civilizaci jsou zanedbatelné ve srovnání s tím jaké škody pácháme my sami na sobě. Islám je pro naše mocné jen vítaným odkloněním zájmu veřejnosti, aby bylo méně vidět jak jde naše kultura prudce dolů pod vedením bolševiků.

+1/0
7.8.2016 23:37

V20l21a72d56i51m96í28r 67Š24n95e19k 9894338226391

„Tolerance by měla skončit tam, kde někdo pod záminkou tolerance chce zničit samotný princip tolerance.“

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Arabska-kultura-je-podradna-uderil-izraelsky-akademik-398625

+2/0
6.8.2016 22:13

S86t23a87n38i87s84l35a44v 54J78a17h25o80d35a 3315671640555

Výborně vystiženo.

Znakem naší kultury je praktičnost (pragmatismus) a ne neomarxisty podsouvané teoretické "všelidské principy humanismu", které mají za cíl naší kulturu zničit (mimo jiné i pomocí roztahovačných invazních kultur).

+1/0
6.8.2016 22:28
Foto

V28á37c83l52a43v 34C88h84u16c25h88m74a 6305611138326

Jenže ta tolerance musí skončit jen ve vztahu k těm, co princip tolerance sami odmítají. A bojovat proti zlu se musí tím, že začneme likvidovat příčiny zla a nikoliv pouze jeho důsledky, protože takhle zlo nikdy nevymýtíte a jen jej budete víc rozdmýchávat. Možná je to právě účel. Zatáhnout celou Evropu do ještě větších sr... pardon ... většího bahna, než si lidi uvědomí, že už je naši politici do něj zatáhli i bez Islámu.

+1/0
7.8.2016 23:43
Foto

V80l20a53s81t67a 67F83i75š28r77o44v80á 3467413910373

Souhlasím s tím, že je třeba chodit k volbám. Dělám to pokaždé, i když je to snad stále těžší na rozhodování, jakým ideím a jakým konkrétním lidem dát příležitost, aby zastupovali mé zájmy. I s tou možností, že se v nich zklamu. Protože opravdu jsme jen lidé. I se svými neřestmi.

Určitě si ale nemyslím, že by vše měl "zachránit" zákaz islámu, i když mi toto náboženství vůbec není sympatické. Tak jednoduché to opravdu není.

Nacisti třeba ze všeho zlého vinili Židy. Ale to byl úplně jiný příběh, že?

+4/−2
6.8.2016 16:53

S53t43a15n84i54s44l79a62v 48J12a77h20o55d78a 3575551220585

Váš příměr s nacisty a židy vůbec nesedí.

Máte nějaké informace, že židé programově a dlouhodobě páchali na německém obyvatelstvu teroristické atentáty, atp.?

V současné době jsou v postavení nacistů spíše muslimové a v postavení židů my - kafíři ("zvrácení odpadlící od víry v jediného boha Alláha"). Domníváte se podobně, že zákaz nacismu nic neřeší (i když vám tato ideologie možná "není vůbec sympatická")?

+1/0
6.8.2016 22:19

S54t20a24n81i87s59l52a18v 33J65a89h18o47d73a 3325601300865

Souhlasím: malomyslnost voličů vyhovuje současnému stavu.

Daleko větší problém než islám (alespoň prozatím) je globalistický neomarxismus s "aktivisty" v neziskovkách placených z fondů EU či G. Sorosem. Tento mor se snaží napadat a ničit přirozenou obranyschopnost národů západní civilizace a přesvědčit nás, že jsme hloupí, zaostalí, slabí, vesničtí vidláci a vůbec, že se máme stydět, když se hlásíme k vlastenectví a ochraně národních hodnot. ;-D

Zvláště se musím smát, když se tito neomarxističtí žoldáci - aktivisté hlásí k slušnosti, moudrosti a citují Masaryka. ;-D

+5/0
6.8.2016 16:07
Foto

E56v28a 76H46r40i90n43d64o89v73á 7309486293

Ano - vzestup islámu je jen důsledek toho, co popisujete. A je to zdrojem mnoha dalších problémů.

+4/0
6.8.2016 17:04
Foto

M88i67r87o86s80l22a70v 54M54a41c45e20k 5241715400642

V tomto režimu se zájmy prosazují pomocí vlastnictví zdrojů, médií a peněz. Volby pak slouží spíše jako vhodná zástěrka a alibi politiků, aby mohli kdykoli říci - OK, prožrali jsme to a rozkradli, zadlužili stát, ale to vy jste to chtěli, neboť jste nás zvolili.

+1/−2
6.8.2016 13:45

O13t86t93a 58Z70a97b93i80l18a79n33s48k33ý 9681777863836

A jak se prosazovaly zájmy v tom vašem minulém režimu, si ještě hodně lidí pamatuje...

+2/0
6.8.2016 18:25

V45l11a50d59i86m51í47r 59Š41n11e85k 9414358266281

Ano máte naprostou pravdu, včetně toho, že ten žvást v nadpisu je vskutku neskutečně hloupý...

R^R^R^

+3/−2
6.8.2016 13:30
Foto

A12l98e85š 85M35e89r58t89a 4722178788117

Ten žvást v nadpisu je anarchistické heslo, podle kterého není možno volbami změnit systém. Podle anarchistů vytvořili kapitalisté současný systém liberální demokracie tak aby skrze něho mohli vládnout. Můžeme souhlasit, či nesouhlasit, ale je pravdou, že ať vládnou socialisté, konzervativci, či liberálové kapitalismus nadále vzkvétá.

+1/−1
6.8.2016 14:12
Foto

E88v31a 31H84r62i57n36d77o70v88á 7159266453

Kapitalismus ani náhodou nevzkvétá!

+2/−1
6.8.2016 14:43

R56o98m38a96n 18M49á81c63a 7145450332827

zákazem mešity jistě lepší ekonomický systém předvedete

+4/−3
6.8.2016 14:49

M91i61r92o86s20l76a51v 17K49u58l37h20a25v32ý 5829982471

Bezpečnost společnosti má vždy přednost před ekonomickým růstem; to by i Máca mohl vědět.

+1/−3
6.8.2016 16:16

J56a22r93a 68R50a78n90k 1291916649661

Mesity zakazat nemuzete, budou mit podzemni, ale jejich kontrola v zakonech muze byt, jsou zeme, ktere to v zakonech maji.

0/0
8.8.2016 22:04

V96l47a83d85i96m12í70r 95Š42n90e59k 9224628196941

Pro ekonomický růst a prosperitu je třeba několik fundamentálních předpokladů. Například mír a bezpečnost ve společnosti. Proto muslimáci prchají k nám a ne my k nim. Protože u nás se lépe žije, zatímco u nich se nemůže začít lépe (materiálně) žít, dokud se budou jen mlátit po palicích, válčit a zakazovat všechno možné i nemožné, protože Alláh. Islám zničil jejich země. Zakázáním mešit bychom alespoň utlumili rozvrat, jaký islám všude na světě přináší. A nyní se ho vehementně snaží importovat i k nám. Byl by to jeden z dílčích kroků.

+1/0
6.8.2016 22:17

J97a71r28a 81R85a66n81k 1251576329381

Zakazanim mesit nic nevyresite, budou podzemni, ale jejich kontrola se da vynutit.

0/0
8.8.2016 22:02

R24o51m82a12n 67M28á22c83a 7205120732517

Vždyť se nad tím zamyslete. Podle různých průzkumů se dá říct, že cca 80% občanů ČR nechce islám. Ví proč, ale neví, jak to zařídit. Kdyby všichni tito lidé volili ve volbách striktně antiislámské politiky, bylo by vymalováno. Po volbách by se zakázalo veřejné šíření islámu, pozavíraly by se mešity a nejvíc extremističtí podporovatelé islámu by konečně pochopili, že v ČR jim pšenka nepokvete.

Zdroj:http://hrindova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=541869

Je to možný, že 80 % nechce islám. Ale je to důvod volit "antiislámské politiky", kteří nenabízejí v podstatě nic jiného než zákaz islámu? Myslím, že je i spousta dalších témat, podle kterých by se volič měl rozhodovat. Dají se shrnout jako sociální a ekonomická.

Ale na ty už správný kandidát islamobijec "zapomněl", protože 1) už tak zblbnul, že myslí na islám, i když si jde pro rohlíky a 2) je to to nejlacinější, jak někoho nalákat, když nemám co jiného nabídnout.

Není divu, že ti "antiislámští politici" přitahují zejména voličskou základnu, která vstřebá jen vulgární, agresivní a jednoduchá sdělení a podléhají jakési davové psychóze. Ale myslím, že něco jako budování úspěšného, sebevědomého a rozvíjejícího se státu, je otázkou něčeho úplně jiného než jen pouze zákaz islámu popř. výstavba plotu a koncentráků. Ale to ti "antiislámští politici" nepochopí, a to ze dvou výše uvedených důvodů.

A Váš článek je toho pouze důkazem. Možná občané chtějí takové politiky, kteří řeší i jiné věci než jen "mešitu". A Vy jednoduše nic jiného, než někoho jednoduše zakázat, nenabízíte. A to opět z oněch dvou důvodů... 1) posedlost 2) nekomepetence

+11/−5
6.8.2016 13:03

J22a23n60a 85S66t56e95h10l41í59k54o80v29á 2109200770106

naprosto přesné R^

+4/−4
6.8.2016 13:05

R24o31m36a62n 68M86á29c23a 7395320412107

njn... a někteří rádoby politici, co si tu založili blog, píší hloupé a přízemní články a zdejší čtenáři z řad rozzuřených důchodců s mnoha znaky duševní nerovnováhy jim stádovitě klikají karmu, tak si rádoby politik myslí, jak za ním stojí 99 % národa atp.

no iracionality, šílenství a fanatismu je na téhle planetě dost a dost..

+6/−4
6.8.2016 14:24

V77á97c92l33a30v15e68k 34P79e24t67r 2605326963640

Aha, takže všichni jsou rozzuření důchodci, lidi neschopni pochopit větu ... no, ještě štěstí, že tady máme takové jako jste Vy, hlídače fb a jiných "portálů" který věrně a nebojácně hlídá a vše uvádí na pravou míru ve svých blozích ... dělá se mi nevolno z rádoby politiků, ale z lidí jako jste Vy, se mi chce přímo zvracet. Nikdo nemá pravdu jen Vy, všichni jsou hloupí a nemyslí a jen Vy jste kapacita, která může urážet úplně všechny a všechno, ještě štěstí, že už u nás není ta bývalá StB ....... takových poctivých hlídačů jako Vy, tam byly mraky.

+7/−3
6.8.2016 16:13
Foto

K95a12r81e66l 18M43a83s95e79k 9474878539356

Četl jste hurvínkovský program BPI, pane Máco? Zlepšení výběrů daní od nadnárodních korporací, podniknutí kroků ke snížení cen energií, podpora pro rodiny, které řádně pečují o své děti...

http://solidarita.socsol.cz/2016/domaci/program-bpi-slunickarskou-optikou

;-D

+6/−2
6.8.2016 13:27

R40o72m36a33n 64M98á62c60a 7615560982937

četl jsem program BPI... jen nevím, jestli je to k smíchu nebo k pláči... ale v podstatě tam můžou napsat cokoliv... průměrný podporovatel BPI a podobných spolků se o nějakou koncepci a program nezajímá.. 1) nedokáže pochopit psaný text delší než 1 věta, 2) zajímají ho jen plamenné výkřiky, skandování, dodávání si kuráže, plácání se po ramenou atp.

+6/−3
6.8.2016 14:04

M51i52r30o98s63l74a39v 70K32u33l21h57a65v33ý 5669932121

Mašku, Mašku, vždyť Vy ani nevíte, kdo to je Hurvínek a chcete psát o programech politických subjektů!!! ;-D;-D;-D

+1/−3
6.8.2016 16:23
Foto

K22a85r41e61l 42M93a16s87e43k 9944328439136

Kulhavý Kulhavý, já vím dobře, kdo je Hurvínek a často na něj vzpomínám když vidím Konvičku. Vy jste zase celej Spejbl a měl byste se s ním dát dohromady a dělat estrády a školní besídky. A s Janou Volfovou jako Kateřinou byste konečně zaplnili Letnou.

+6/−2
6.8.2016 16:51

M44i54r82o71s65l89a62v 95K26u71l58h81a12v17ý 5619782671

;-D;-D;-D Není Vám pomoci.:-/;-(8-o;-O

0/0
6.8.2016 17:58
Foto

K41a42r68e58l 48M70a67s42e18k 9584238219306

Taky V

+1/0
6.8.2016 18:14

V79l16a37d29i87m65í73r 93Š66n75e40k 9164948246811

Pominul jste alternativu politické, demokratické a NEPOPULISTICKÉ strany, která běžná témata samozřejmě řeší + k tomu přidá racionální (tedy odmítavý) pohled na muslimáckou invazi do Evropy. U nás se třeba Babiš docela snaží, na Slovensku například Fico. R^

0/−2
6.8.2016 13:39
Foto

R78a40d85e54k 18P75o63l89i74c54k94ý 6831243391574

ANO není ani demokratické ani nepopulistické.

Jediným tématem hnutí ANO je podbízet se tak aby zůstalo u moci. Jednou z metod je neustálé měnění názorů.

+2/−1
6.8.2016 13:45

Z40d48e83n95ě90k 51B54á82r29t94a 6154737739654

Tak zrovna Babiš je pro ostatní "vlastence" nepřítel...;-)

+1/0
6.8.2016 16:14
Foto

E37v51a 52H56r84i62n77d71o68v13á 7549256263

Uvedla jsem islám jako nejprůkaznější příklad. Je to jen špička ledovce - samozřejmě, že nelze mít jen jedno téma. je třeba řešit všechny problémy, kvůli kterým se islám rozmáhá a nabírá na síle. Především sociální inženýrství - což není nic jiného, než omezování svobodné vůle člověka.

+2/0
6.8.2016 14:45

R61o73m91a81n 59M63á18c45a 7915310982327

jako reakci si dovolím použít takové lidové rčení...

"kecy v kleci"

Dám Vám radu.... když ve volbách neuspějete, v což věřím, předpokládám, že budete kandidovat i dále, než Vás nakonec někam nezvolí islám neislám.... zkuste třeba změnit téma... Vaše souputnice Jana Volfová, jako volební trhák třeba ženám vyšetřovala prsa... zkuste to taky

+5/−2
6.8.2016 14:52

M40i34r56o66s58l13a11v 88K33u47l12h51a37v39ý 5759792671

Vaše nahrávání islamizace ČR zašlo tak daleko, že Vámi uznaných 80% jste zařadil do skupiny "jednoduchých voličů". Samozřejmě Vy jste mezi těmi 20% a proto Vám přeji, aby se Vám těch 80% sešlo pod okny!

+2/−1
6.8.2016 16:20



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.