Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Osobně je mi úplně jedno, zda bude v politice chlap, ženská, běloch, černoch, homosexuál či bisexuál, liliput nebo obr. Já bych tam jen ráda konečně viděla lidi, kteří jsou empatičtí, vlastenci, nesobečtí, kteří umí myslet a při slově korupce dostanou osypky. A protože takoví jsme všichni jen do doby, než se dostaneme do politiky, je to čirá utopie.

2 0
možnosti
Foto

To je mýtus. Lidi se v dospělosti nemění. takže kdo je uplatitelný, je uplatitelný vždy - na to nemá politika vliv. prostě jsme volili špatné lidi a taky jsme neměli moc na výběr. A je blbosto říkat, že politika lidi změní - slušného čliověka nezmění. Ale ono je jich tam fakt málo a spousta z nich si na slušné jen hrála a hraje, aby získala naše hlasy. Musíme víc posuzovat a lépe volit.

1 0
možnosti
OG

O74n55d95r63a 76G30l59a59c

8. 5. 2016 10:23

Připomíná mi to pokřik pubertálních hochů ze zadních sedadel autobusu, že ten srab řidič se pořád nechává od těch nickovatých osobních autíček předjíždět. To kdybych za tím volantem seděl já, já bych věděl, jak dupat na plyn..

Ale jestli do té politiky fakt chcete, věřím, že vám brzy dojde, že reálná politika zas tak špatná není a je hodně na co navazovat.

2 0
možnosti
Foto

Kdyby tohle byl vtip, tak bych Vám to odpustila. Ale není a tak je to šilenost.

Zoufalá agitka pomlouvající všechno a všechny. A vnucující předpoklad, že s Vámi (a s vámi spojenými ženami) to všechno bude úplně jinak.

Z takových výkřiků má vždycky husí kůži. A mám ji i nyní. Rv

9 3
možnosti
Foto

A to je vlastně záměr. Aby se ti, kteří chtějí uchovat současné pořádky, začali bát. :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz