Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

V TV mluví komunistka Frederica Mogherini o tom, co všechno musíme. Tak s touhle osobou já rozhodně nic společného nechci mít. A jestliže lidi jako ona mají v EU rozhodující slovo, není pro mne v EU budoucnost. Poslechněte si tu osobu. Fráze, fráze, fráze.

5 0
možnosti
JT

Pro pana Polického a paní Kudry. Četli jste román "Podvolení" od Michela Houellbecqa ? Poselství té knihy, hodně stručně řečeno je: Islamisté nás neobsadí tak, že by došlo k nějaké krvežíznivé invazi. My se jim v zajetí křesťanské morálky podvolíme sami. Vám to zřejmě nevadí. Mně vadí.

18 1
možnosti
IK

Tu knihu jsem nečetla. Ale ráda se nechám poučit, jak to bude s tím podvolením ;-D

1 2
možnosti
IK

To se mi ulevilo, že mě paní Hrindová s panem Konvičkou ochráněj. Skoro jsem strachy nespala, dnes budu mít po dlouhé době klidný spánek. Děkuji z celého V

5 5
možnosti
Foto

Kdo se narodí do islámu v něm rozhodně zůstat nemusí. To platí jen v několika málo striktně islámských zemích a propagují to ti před kterými právě lidé utíkají.

V ostatních zemích včetně Evropy si každý může své náboženství vybrat a nikdo nucení k víře netoleruje, ale stejně tak je nutné zamezit persekuci na základě víry-o to se snažíte vy a další lidi z BPI....

Tím, že odmítáte pomoc muslimským uprchlíkům vy je naopak nutíte setrvávat v prostředí kde mohou být k víře nuceni.

Pokud kritizujete nucení k víře měla byste být první, která bude volat po pomoci muslimům aby se dostali do prostředí kde se sami mohou rozhodnout zda chtějí být muslimy.

1 16
možnosti
TB

Myslíte, že třeba v Saudské Arábii může muslim volně přejít na jiné náboženství? ;-) Nebyla náhodou někde na netu nedávno zmínka o tom, že právě za tento skutek tam dostal někdo trest smrti?

5 1
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz