Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a82r91d16a 30C43h50o71v48a33n20e50c 6631235483919

Ještě nikdy jsem o těchto lidech neslyšel. A to jsem ze Západních Čech a hudbu miluji (ostatně část rodiny jsou profesionální hudebníci).

0/0
26.1.2016 16:27

I11v70a13n20a 68K25u52d40r26y 5972544937704

Jak je to dlouho, co jste si stěžovala, že vás skoro žádný umělec nechce podpořit? A najednou se mají hudebníci věnovat hudbě. Vy bavíte :D

+2/0
26.1.2016 15:10

M68i53r90e98k 30T42u16r85e27č78e12k 4403232460572

Tato totalitni pseudo-demokracie zase zavadi kadrove profily. 8-o

0/0
26.1.2016 9:37

P96a19v30e46l 23K30r93á24l 9988242674573

Napsat do jednoho odstavce o faši konvičkovi "Podle mě mají být muzikanti odpovědní jen své hudbě a ne nějakým propagandistickým heslům" tak se ani nedivím,že koncert byl zrušen,protože jednali přesně jak autorka píše;-D;-D;-D;-D

+2/−6
26.1.2016 8:44

Z87u31z46a76n51a 50A51n15d26ě34l32o83v21á 8176770648238

Když nechcete kádrovat a píšete o svobodomyslných muzikantech, tak proč vám vadí, že se rozhodli podle svého? Ten, kdo se svobodně rozhoduje pro tým Konvička = správný svobodomyslný rocker a ten, kdo se svobodně rozhodne nemít s ním ani s jeho fandy nic společného = nabubřelý sluníčkový pomatenec? To je taková ne uplně svobodná svoboda, ne? A tvrzení, že muzikantům má jít jen o hudbu a nemají se vůbec zajímat o politiku ani soukromé politické názory kohokoli poblíž, je hloupost. Tímhle tvrzením se ohání jen hudebníci, kteří za prachy zahrají kdekoli, komukoli as kýmkoli. Všichni ostatní více či méně okázale ruší koncerty, pokud chtějí vyjádřit nesouhlas ať už s hudebníky, kteří mají hrát na stejném pódiu, nebo politikou obecenstva, pro které mají hrát, protože tím, že s někým stojíte na stejném pódiu, nebo pro někoho hrajete, dáváte ostatním najevo, že vám dotyčný minimálně není nepříjemný.

+4/−2
26.1.2016 8:43

M15a10r48i78a39n 19K32e83c54h79l12i20b64a69r 3620533909

"Tímhle tvrzením se ohání jen hudebníci, kteří za prachy zahrají kdekoli, komukoli as kýmkoli."

Nikdy jsem nehrál za prachy, ani to neplánuju dělat, a přesto si myslím, že není v pořádku dělat scény kvůli tomu, že kolega v druhé půlce představení je jiného politického názoru než já.

Tato reakce je, jak jste to přesně řekla, okázalá. A na okázalé reakce přicházejí další okázalé reakce, a pak už tento cyklus štěpení lidí na znesvářené skupiny nikdy neskončí. Právě proto existuje něco jako tichá tolerance.

Váš názor je fakticky, že politika über alles. Neberu vám ho, ale upozorňuju, že toto je zdroj mnoha neštěstí.

+3/−1
26.1.2016 8:45

Z64u44z22a61n77a 17A39n35d49ě28l54o17v40á 8226810248848

Ale on to není jen soukromý politický názor kolegy, on to byl možná spíš nesouhlas s veřejným politickým vystupováním a angažovaností kolegy. Je něco trošku jiného hrát na jednom pódiu s chlápkem, se kterým se pohádáte u piva, protože vaše názory na politiku se liší, ale oba žijete své civilní životy v podstatě mimo politiku a něco jiného s člověkem, který protichůdné názory zastává veřejně a v politice se otevřeně angažuje. Chápete ten jemný rozdíl? Vycházím z citace o pár komentářů níž.:

Martin Konvička: "A víte, co je prča?

Že ti plzeňští hudební autocenzoři nějak nezjistili, že frontman kapely Singhaia - Grunge není jen "kamarád s Konvičkou", ale i leaderem BPI Jižní Čechy, osvědčeným moderátorem protiislámských akcí a předpokládanou "dvojkou" Úsvitu "s podporou BPI" do krajských voleb."

0/−1
26.1.2016 8:59

V89l90a83d13i17m28í36r 21J80a87v96o24r61a 4890202316428

No ale, když to ti hudebníci nezjistili, tak proti tomu nemohli projevovat nesouhlas. Je to jen vaše účelová fabulace na dvanáct řádků..

0/0
26.1.2016 12:05

J10o48s38e73f 86P54r41o48c26h37á17z97k64a 3880275174565

Jak píšete, protože byli hudebníci vždy svobodomyslní, proto nechtěli s "Konvičkovým koněm" vystupovat. A mají také právo vyjádřit svůj postoj, autocenzura je někdy potřebná a není nikdy horší než cenzura. Cenzuru bychom opět zažili po nástupu nacionalistů nebo "Konvičkovců" k moci - viz. Polsko.

+10/−12
25.1.2016 22:55

M50a35r42t19i75n 46K97o10n87v96i17č91k48a 4785261439520

A víte, co je prča?

Že ti plzeňští hudební autocenzoři nějak nezjistili, že frontman kapely Singhaia - Grunge není jen "kamarád s Konvičkou", ale i leaderem BPI Jižní Čechy, osvědčeným moderátorem protiislámských akcí a předpokládanou "dvojkou" Úsvitu "s podporou BPI" do krajských voleb.

Vědět to, nejspíš by si podřezali žíly, oholili hlavy a šli stěžovat maminkám...

+14/−1
25.1.2016 22:36

J67a50n 75B67ě61l83k85a 8479285116297

Výborně, pane docente! R^

+1/−1
25.1.2016 22:40

J64a40k61u64b 14Š84o52l21c 8301548134405

Co je na tom špatného, že nechtěli vystupovat s někým, s kým nesouhlasí. Vy byste také neuspořádal akci spolu s Junckerem. Fandím Vám, ale opravdu tímhle agresivním stylem oslovíte i mlčící většinu?

+3/−4
25.1.2016 22:43

V45l34a17d38a96n 94Č58e86r41n40ý 8122146413686

Aha... necháme zrušit koncert kvůli tomu, že má kdosi z jiné kapely jiný POLITICKÝ názor. Bravo! Jak se vám s takovýmto jednoduchým myšlením žije? 8-o

+6/−1
25.1.2016 23:51

J37a49k16u77b 78Š23o81l92c 8241458844855

Co dodat. Jste agresivní netolerantní človíček. Organizátor jistě bude vymáhat na kapelách způsobené ztráty. Co je na tom nepochopitelného, že v dnešní době nechtějí být lidé spojováni s druhou skupinou. Pro ně jsme rasisti, oni pro nás vlastizrádci. Já bych nešel na volejbalový turnaj v jednom týmu s Šabatovou a Dientsbierem. Zaprvé bychom všechno prohráli a za druhé bych neměl nejmenší chuť být s nimi spojován. S vámi mě spojuje postoj k islámu, ale jinak bych s vámi také nechtěl mít nic společného.

0/−1
26.1.2016 8:03

M47a45r47i79a18n 44K39e52c79h18l74i52b54a44r 3240693599

Světe div se, ale já třeba taky občas amatérsky koncertuju a nikdy mě ani nenapadlo zjišťovat, zda ostatní vystupující nenosí v kapse členskou knížku nevhodné barvy.

Vy máte třeba přehled o tom, jaké politické názory měl Bach, Schubert nebo Beethoven? (Já taky ne.)

Prostě buď má člověk toho kádrováka v sobě, nebo ne.

+2/0
26.1.2016 8:43

J36a89k55u85b 35Š70o69l27c 8161198274545

Děláte Konvičkovi medvědí službu. Jak to dopadlo se Schwarzenbergem, když rozjeli při prezidentských volbách hysterickou kampaň? My co se o islám zajímáme mu hlas dáme, ale 80 % ostatních ne. Konvička prohraje a my s ním.

0/0
26.1.2016 9:40
Foto

J97a88r68o57s88l59a29v 44P60t31á37č61e85k 4332239781554

V tom je asi rozdíl mezi demokraty a těmi ostatními. I když s Vámi nesouhlasím, budu vždy bojovat za to, abyste svůj názor mohl svobodně vyjadřovat - i kdybych měl přistoupit na vystoupení na stejném pódiu s Junckerem. Pak jsou tu jiní, co nejen, že nechtějí, aby lidé s jinými názory měli možnost je hlásat (hurá! FB smazal IvČRN), to jim nestačí, oni ani nechtějí, aby tito lidé měli možnost sebeprezentace (koncert) na stejném pódiu, aniž by vůbec šlo o vyslovení nějakého názoru. Připomíná mi to pana Mácu, mj. zdejšího blogera, který píše firmám, kde pracují lidé co se tady v diskusích pod blogy protiislámsky vyjadřují a "upozorňuje" je, že pro dobro firmy není správné mít takové zaměstnance a protože zmiňuje i své propojení na vládu, tak tím nepřímo vyhrožuje, že by s nimi stát nemusel uzavírat kontrakty. Prostě hnus.

0/0
26.1.2016 16:54
Foto

A50d87a67m 94T67o52m75á67š 3797387276929

Zjistili... Kapela se jmenuje Singhaia, Grunge je žánr... Zkoumejte dál brouky a když to musí bejt, tak i islám, ale tohle vám fakt nejde, jste skoro stejně směšnej jako Hrdinová.

+5/−3
26.1.2016 0:54

Z81u29z75a80n62a 29A88n39d90ě33l17o61v82á 8366220208988

No, oni to právě asi věděli, víte? Kdyby vás ten chlapík měl jen v přátelích a souhlas v vašimi názory by byl jeho soukromým přesvědčením, asi by jim nijak zvlášť nevadil a "nevyváděli" by. Takhle nějak to asi chtěla podat paní Hrindová - aby to vypadalo, že zrušili koncerty jen kvůli osobním názorům někoho jiného a možná jste jí to vysvětlením skutečné pozice dotyčného maličko pokazil. Zrušit koncert na jednom pódiu s někým, kdo se veřejně politicky angažuje v hnutí, které jde přímo proti jeho názorům, už dává tak nějak větší smysl, že?

0/0
26.1.2016 8:51

T45o47m13á73š 59T62a43t59í73č69e70k 5750752680838

Mazec! MAAZEC!!! R^

0/0
25.1.2016 22:31

J47a80n 40B41ě96l69k62a 8269615946297

Já vám lidi nevím, jestli ti "spravedliví a nexenofobní" muzikanti vědí, že jakákoliv hudba kromě píšťalek a mužských zpěvů je v rámci islámu haram, tedy zapovězená. Osobně po zábavách s kapelou, jako aktivní muzikant, jezdím s plackou IVČRN/BPI na bundě a občas ve své xenofobní mikině "já jsem tady doma" a zatím jsem obdržel od přítomného publika jen reakce souhlasné nebo je to nezajímalo.

+10/−2
25.1.2016 22:29

Z38u76z67a59n29a 49K11a17u27f94m66a29n21o57v98á 8148924446507

"Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům." No to je vtipné.

+6/0
25.1.2016 22:28
Foto

E58v60a 90H19r90i30n20d60o25v79á 7169696443

Tak on tady škatulkuje někdo docela jiný:-)

+1/−1
25.1.2016 22:52

M23i39r22o41s52l55a74v 13K55u63l21h83a42v86ý 5949902481

R^ Možná, že se objevilo malé světýlko v tunelu a že některá tupá, kejvací sluníčka začnou opouštět loď zvanou HATE FREE. Sdružení právníků podalo na mamá Merkel žalobu. Jen aby se to co nejdříve projednávalo, za rok už by mohlo být pozdě.

+4/−2
25.1.2016 21:21

J19a70k16u69b 74Š18o76l61c 8871528584145

Tak oni vyjádřili svůj názor. To je jejich právo. Já bych také nechtěl být spojován s někým, s kým nechci. Druhá věc je, že jejich názor je špatný. Tlačíte na pilu, a to není dobré.

0/0
25.1.2016 21:18

V86l76a14d62a24n 73Č46e54r53n50ý 8812596173716

Podrazit organizátora koncertu a způsobit mu finanční újmu, není vyjádření názoru! Kam na ty hlody proboha chodíte? 8-o

+5/−1
25.1.2016 23:54

T64o10m69á80š 59P13í90c49l 3716393181567

To mám asi problém :-) Mám v přátelích Martina Konvičku, ale mám tam i evropského think-tank hodnotáře Jakuba Jandu. To už si brnknu tak nanejvýš u táboráku :-)

+5/0
25.1.2016 21:09

O69t80o 17J53u74r50n21e88č81k27a 2663400911143

Hudebníci nikdy nezávislí nebyli. Vždy byli angažovaní a vždy jeli v tomhle duchu.. Jen v jiné době se se svým postojem ztotožnovali s postojem většiny národa, proto to tolik netlouklo do očí.

+2/0
25.1.2016 20:47

M45i82l76a54n 69R46a87d24e14k 3857216261231

koukam ze se na Evropu vali nova totalita, sice zatim takova gulasova, jako posledni leta totace. Ale prece.

Ale Cesi uz v tom umi chodit lepe nez tam kde je to pro lidi novinka, a teprve se budou muset rozkoukat

+3/0
25.1.2016 20:44

P50e57t27r 95S96t19u48c32h34l64í71k 2323253292249

Je to ostudné. Naštěstí ani jedna z jmenovaných kapel zřejmě nemá velké renomé . Ale principiálně je to krok špatným směrem, krok zpátky k bolševikovi, což je ostudné. Stejně nemají šanci. většina národa si myslí o islámu a migraci své a podobné akce jejich názor nezmění. Volby ukážou.

+13/−1
25.1.2016 20:30

R66a29d27i92m 36B88i66t12t35n66e52r 6961393569404

Tohle není první případ, vím o dalším, kde na festáku vadí jeden člen kapely, který je IVČRN, takže je ted podle provozovatele klubu nácek, xenofob a vůbec deklasovanej živel. Že s ním ve skupině hraje i cikán je ani ne tak polehčující okolnost, jako spíš prohnaně důkladné maskování, které coby bdělý cenzor odhalil. Jak to dopadne ještě uvidím. Organizátor festu je vytočen na tohle hloupé slunce celkem neskutečně.

+14/−1
25.1.2016 20:12
Foto

E58v36a 78H53r12i49n58d91o11v68á 7699886253

Zřejmě ještě bude přituhovat... doba podzemích akcí se blíží:-)

+4/0
25.1.2016 20:22

M67a20r35t52i53n 60K35o47n83v84i59č69k52a 4285691649470

"...cikán je ani ne tak polehčující okolnost, jako spíš prohnaně důkladné maskování..."

Předmětná kapela holt bude muset hrát na cikánských zábavách a festivalech. Tam je aspoň jistota, že publikum ocení výkon, ne kecy a "renomé". ;-)

+5/−1
25.1.2016 22:38

R81a68d78i32m 25B22i39t24t60n54e77r 6131583819114

Martine, ona ta kapela hraje death metal, to by na cikanskych zabavach moc nezabralo. :) Jinak na vojně ještě za soudruhů jsem měl ve skupině taky cikána, jmenoval se Tibor a tomu bylo jedno na co a jaký styl hraje. Protoze služby vycházely někdy docela na pendrek tak se takový univerzální voják hodil. Jen jsem mu rekl, Tibore zítra hrajes na bicí (kytaru, basu)a priprav si tyhle songy a to bylo vse. Nevim kdy a kde se to ucil, ale hral skvele. Cpal jsem do nej i Slayer a Exodus, ale tohle jen na zkouskach, to uz by nas tehdy soudruzi zrusili jak PSM (politicke skoleni muzstva... Casto zrusene)

+1/0
26.1.2016 3:10

S46l23a50v10o28m68í21r 79B85e86n40e65š 6232167290794

Vzpomínám si, jak někdy po roce 1970 na našem malém městě byl koncert učitelů tamější lidové školy umění, neboli jak se říkalo hudební školy neboli hudebky. A na koncertě vystupoval i pan učitel Š., o kterém se vědělo, že je to jeho poslední koncert, jelikož poté bude ze školy vyhozen. Z důvodů politických, avšak nutno přiznat, že to bylo způsobeno tím, že před rokem 1968 byl v KSČ on. Ale až dnes se na osmašedesátníky díváme jako na komunisty, kteří byli převálcováni jinými komunisty. Tehdy jsme v nich viděli mučedníky.

A i lidé, které klasická hudba vůbec nezajímala, naprosto obyčejní dělníci, kteří ani pořádně nevěděli, že existoval nějaký Franz Schubert nebo Robert Schumann, si na to za těch 10 Kčs koupili lístek. Všem ostatním účinkujíc ím jenom zdvořile tleskali, ale panu učiteli Š. udělali aplaus, jako kdyby tam vystupoval Armstrong. Samozřejmě vůbec nevěděli, zda to zahrál dobře, či špatně, protože tomu nerozuměli, ale na ten koncert šli jenom proto, aby mohli aplaudovat člověku, o kterém se vědělo, že už byl semlet tehdejším režimem a že je to jeho poslední vystoupení.

Byl to sice neúčinný protest proti tehdejší totalitě, jelikož s tím na podstatě režimu nic změnit nemohlo, ale v rámci velice omezených možností ten protest byl.

Proto mě mrzí, že nyní naopak hudba pomáhá dnešní totalitě.

+13/−1
25.1.2016 19:56

J79o69s84e55f 40P73r64o23c41h31á92z70k59a 3870345424845

O jaké dnešní totalitě mluvíte? Asi jste "spadl z višně".

+1/0
25.1.2016 22:58

M40i11r41o47s82l77a16v 25Š55e72j12n45a 2421687388142

Já tedy opravdu netuším, co má blogerka za problém. Kapely zrušily účast, na což mají právo.

Autocenzura je něco jiného, milá dámo.

+9/−21
25.1.2016 19:45

S24l13a47v45o50m78í52r 51B90e21n93e36š 6352487840544

Blogerka přeci nepíše, že by na to ty kapely neměly právo. Píše, že to shledává smutným.

Ony měly právo zrušit koncert, bloggerka má právo to shledat smutným a nesprávným. A má právo to sem napsat. A možná ještě rok nebo dva to právo mít bude, než jí to nová totalita definitivně zatrhne.

+26/−1
25.1.2016 19:59

M91i81r45o98s13l34a17v 67Š49e23j70n44a 2601977378832

Kdyby blogerka zůstala u toho, že to je smutné, nic bych proti neměl. Ale ona v tom vidí autocenzuru a dělá z toho děsný politický problém.

+4/−13
25.1.2016 20:03

P56a30v80e45l 81F51o73r46t 9730153981974

Jo Sejno, ty toho nechapes vic!!!

+10/−1
25.1.2016 21:01

T32o23m43á19š 72Š97k21v35r11n88a 3908526680864

Nechápe a jen kveruluje :-)

+2/0
26.1.2016 0:22

P47a22v94e94l 31K19r74á21l 9838612124203

Vypadá to,že někdo jiný už má tak vymatlanou hlavu,aby poznal,kdo co nechápe,a pan Šejna to rozhodně není

0/−1
26.1.2016 8:49

R49a92d83i22m 85B69i24t43t68n38e86r 6681543699544

+

R^

0/0
26.1.2016 3:15

M68a95r19t17i84n 49K60o41n97v34i89č53k95a 4865821309580

Ano, kapely mají právo zrušit účast - ale blogerka, čtenáři i posluchači zas mají právo si o nich myslet své.

Což je - konkrétně za mou osobu - to nejhorší.

+2/0
25.1.2016 22:40
Foto

Š96t86ě38p95á90n 42B60i13c82e23r27a 6919522978856

tohle už jsou padesátá léta na ruby. Teď už mu jen strčit pod polštář pistoli, za držení zbraně bez povolení ho zavřít a nahnat do dolů.

+17/0
25.1.2016 19:43

P24e34t35r 60T52o62m76e30k 8940965957384

Bezmozci.

+1/0
25.1.2016 19:42
Foto

M64i20r26o56s40l41a95v 36M93a65r71e55š 2781273640857

Souhlasím, v tomhle případě je ten "boj za pravdu" už za hranicí směšného fanatismu. Doufám, že se dotyční cítí jako velcí bojovníci, co zas jednou zabránili holokaustu ;-Dvideoklip zajímavý, kouknu na další tvorbu kapely.

+21/0
25.1.2016 19:20



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.