Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

I86v30a21n79a 77K77u43d68r10y

23. 12. 2015 20:39

Paní Hrindová, tu ponožku na obrázku na Vašem blogu jste štrikovala sama? Děkuji za odpověď

1 0
možnosti
JH

J31o89s39e16f 21H59e39j33n54a

23. 12. 2015 18:11

Tohle je napsané poctivě a rád zatleskám karmou!

3 0
možnosti
MO

Zatím to mají světský dobrý. Ale jen aby nějaká Evropská komise nerozhodla jakým směrnicím musí vyhovovat správný evropský kolotoč a jiné pitomosti.;-)

1 1
možnosti
Foto

Ty normy dávno jsou

0 1
možnosti
KH

"U stánků s občerstvením si vyměňujeme zkušenosti" za kolik tu klobásku, jestli za 65,- nebo za víc, to jsou ty zkušenosti? Takový pouťový prodavač hodinek si ty hodinky udělal sám doma? Poslední výspa opravdového svobodného a férového obchodu? Pani Hrindová, není to náhodou jenom obchodování se zbožím nakoupené někde jinde? "Pro mě je tato harcující armáda drobných trhovců a jarmarečníků velkou nadějí." Amen.

1 0
možnosti
Foto

Nechci paní Evo polemizovat o myšlence titulu Vašeho článku. Souhlasím, že každý se svobodně rozhoduje zda koupí. Mě jarmarečníci inspirovali zajímavě. Když jsem pozřel 2 deci svařáku pochybné kvality za 35 Kč (v přepočtu 175/litr 8-o), koupil jsem si domů krabičák a udělal jsem si svůj, svobodný. Litr za 23 + koření +ohřev. Nic ve zlém, hezké Vánoce přeji.V

4 0
možnosti
Foto

Taky je mám ráda. Svět sám pro sebe. V genech mám světské, trhovce a dokonce i cirkus:-). Je to svoboda se vším všudy, tj. i se stinnými stránkami: když se nezadaří, malér. Někdy, když mi je ve škrobeném školství těsno, si říkám, že se chci vrátit ke svým kořenům. Omlácené auto, harcující světem, má v mých snech svoje stálé místo... Myslím, že mi to chybí. Ale já už nit přetrhla...?

Každopádně díky za pěkný článek!R^

3 0
možnosti
Foto

Kde v tom vašem-"výrobce, prodejce, zákazník" zmizely daně ze kterých jsou placeny ty cesty a náměstí po kterých harcujete. Kde je schována zdravotní péče, kterou čerpáte....

Pasujete se do role posledních svobodných lidí a zároveň píšete, že nemáte žádnou dovolenou, musíte stát na těch náměstích abyste se uživili....

Píšete, že po státu nic nechcete a jste ta skutečně svobodná skupina lidí.

Jak se to slučuje s vaším angažmá v politickém hnutí, které navíc se svými partnery po státu žádá posílení ostrahy hranic, posílení výdajů na armádu...

Nějak si sama jako obvykle protiřečíte:-/Rv

0 5
možnosti
Foto

Proboha - tak to je snad samozřejmé - všichni ti lidi mají živnostňák a platí sociální, zdravotní a daně!

1 1
možnosti
VJ

Hezký článek. Spousta zdravého optimismu. Mnoho štěstí, paní Hrindová a z těch zapšklých opruzantů si nic nedělejte. Přeji hezké a úspěšné Vánoce. Zavírám noťas a jdu to prozkoumat osobně. Myslím, že ještě spoustu dárků potřebuju.

3 0
možnosti
VK

Rozlišujte prosím poctivé jarmareční prodejce, řemeslníky s fortelem a nepoctivé kšeftaře a hokynáře doprovázející nezdaněné pouťové atrakce. U těch nic nejde na jejich triko, jak píšete. Pokud u nich koupíte nekvalitní zboží, budete-li mít štěstí a nic se vám nestane, potkáte ho zase až za rok. To bude zcela jistě prodávat jiný sortiment No hlavně že se jim ten stát a ta strašlivá unie nemotají do kšeftu s nějakou ochranou spotřebitele. A oni po státu zcela nic určitě nechtějí. Vlastně ho ani nepotřebují.

1 0
možnosti
Foto

Tak je to každého volba, jestli si u takového prodejce něco koupí. Já předpokládám, že akce, na které jezdím já, berou jen poctivé prodejce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz