Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Slečno, tady máte trochu reality, která vám dá facku:

Monika Le Fay: Znám norské rozsudky. Hrozné čtení…

http://svobodneforum.cz/monika-le-fay-norske-rozsudky-hrozne-cteni-sledujte/

0 1
možnosti
ZB

Hlavně , že děti všech těch "naštvanýh matek" jsou geniální a osobnosti. Hurá a třikrát. Nesporně to ČR spasí. Jen děti jiných jsou " blbé" . Toť postoj mlitantní matky. Incluse je přepotřebná, protože škola neučí jenom číst a psát, ale učí nás také interakci . Učí nás, že je potřeba být tolerantní k jiným a slabím. Že je třeba akceptovat fyzický handicap a nabídnout pomoc, když je potřeba. Děti se adaptují rychle , učí se rychle. A někdy jsou schopné vychovávat i své rodiče, které neměli štěstí na inclusivní vzdělání a proto píšou blogy, kde své spoluobčany, kteří se ocitli bez práce a snaží se opět si najíít práci , označují za ty "z pracáku". Ach jo.

2 3
možnosti
LV

L70i60b76o64r 29V37a21n63ě86k

6. 10. 2015 15:04

Štěstí na inkluzivní vzdělávání - mno moc by mne zajímaly statisticky spolehlivé vyhodnocení nakolik to těm s lehkou mozkovou dysfunkcí skutečně pomohlo a nakolik se zhoršil prospěch takto násilně inkludované třídy.

Já ze svého života má zkušenosti přesně opačné. Do 5 třídy jsem byl v normální ZDŠ, kde jsem se vyloženě nudil celou třídu zdržovalo pár blbých a agresivních spolužáků. Bez jakékoliv námahy jsem byl s cca 5 spolužáky mezi tzv. premianty.

Pak jsme byli vybráni do experimentální školy - budoucího gymnasia, kde jsem se náhle ocitl v průměru, možná i podprůměru. Najednou bylo potřeba skutečně "zabrat" a skutečně se snažit a učit..

Celá naše tehdejší "neinkludovaná" třída hravě vystudovala různé VŠ a řada z nich je známá jako špičkoví odborníci. Pochybuji, že bychom takto skončili, kdybychom si protrpěli základnu s inkludovanými jedinci kteří tam byli - natož kdyby nám do tříd nacpali retardy ze zvláštní školy. 

Kdo táhne společnost vpřed? Šedý průměr, nebo vzdělaní odborníci?

2 0
možnosti
LV

L67i98b84o97r 41V92a75n28ě64k

6. 10. 2015 13:41

Je principiální otázkou, je-li pro společnost důležitější o něco (prý) zlepšit znalosti blbých za cenu zhoršení znalostí chytrých, nebo blbé vychovávat odděleně dle jejich schopností, abychom měli víc chytřejších chytrých.

1 3
možnosti
LV

L79i94b65o20r 74V11a21n59ě35k

6. 10. 2015 15:06

Záporné hodnocení

Radek Polický 61314

Vy holt musíte minusovat i když žádným argumentem nedisponujete, ba možná i souhlasíte, že...

0 1
možnosti
Foto

:) Já nemám fcb a chtěl bych se přihlásit :)

2 0
možnosti
DS

Protože jsi naštvaný anebo matka, Karle? ;-D

3 0
možnosti
DS

Paní Hrindová, tato situace se mi nelíbí, tak jako Vám a další spoustě lidí. Doufám a věřím ale, že 2-3 roky, než budou (a kdoví, jestli) rušeny školy praktické, je hromada času na to, aby se zjistilo, že tento nápad není reálný ze všech důvodů, které Váš otevřený dopis popisuje. Malým množstvím nedostatečně proškolených asistentů  a zdrojů pro ně počínaje. Dále existuje spousta dignóz a mezi-diagnóz u okruhu dětí, které by měly být v inkluzi zahrnuty. Jsem přesvědčena, že u mnohých z nich se jednoznačně prokáže, že tyto děti nejsou při sebevětší péči vzdělatelné v takové míře, jako děti zdravé, bez diagnózy. Stále bude -žel- spousta dětí s diagnózami absolutně neslučitelnými s běžnou výukou, které ale bude třeba na běžný život připravit, ať už jim jednou do budoucna bude sebrána svéprávnost anebo nikoliv. Zcela jistě se ale prokáže, kde se rodiče dětem doma věnují a kde nikoliv. Neboť výuka a péče ve škole tvoří jen zlomek toho, co je třeba do školáka investovat (myslím čas, pozornost, péči, pomoc s výukou).

Čili pro tentokrát s Vámi souhlasím, ale dopis nepodepíši právě pro nevěrohodnost Vaší osoby. Jednak nesouhlasím s programem, formou, většinou názorů a způsobem projevu Naštvaných matek (v afektu se nic řešit nedá) a především nevěřím Vám. V mých očích jste se dokonale odkopala a zdiskreditovala. A těší mne, že nejen v mých...

5 1
možnosti
VK

ufff. Dala jste si práciR^

1 0
možnosti
Foto

Nebylo by lepší nějaké hnutí "Matky navrhující řešení" než "Naštvané matky" co jen kritizují?

To, že jste věčně na něco naštvaná nedává dobrý příklad dětem o které vám údajně jde.

Pořád platí-nenávist plodí nenávist, naštvanost plodí naštvanost...

3 2
možnosti
LV

L43i10b72o14r 59V59a60n16ě81k

6. 10. 2015 11:48

Matky mírného pokroku v mezích zákona.

0 1
možnosti
LV

L52i74b79o38r 94V17a73n68ě44k

6. 10. 2015 10:54

Na tom videu s "naší" komisařkou EU Jourovou mne fascinoval hned úvod, v němž v podstatě říká, co České republice nařizuje ve školství provádět a že bude plnění rozkazů evropské unie tvrdě kontrolovat.

Pro takovou evropskou diktaturu jsme skutečně nehlasovali.

4 1
možnosti
Foto

Není se čemu divit. Paní Valachová předtím než převzala školství, pracovala jako náměstkyně ministra pro lidská práva Dienstbiera, takže má všechno (co se nám nebude tak úplně líbit) v malíku.

5 0
možnosti
JC

Zavedení speciální školství bylo projevem humanity společnosti. Jeho rušení je naopak projevem těžkého úpadku a zvěrskosti dnešních vládců a předznamenává civilisační kolaps, do kterého evropský svět dnešní imigranti záhy uvrhnou.

Paní ministryni vzhledem k jejimu nedostatku empatie nelze než popřát, aby se s problematikou postižených dětí seznámila blížeji a osobněji, třeba ve vlastní rodině.

6 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3618x
Nesnáším škatulkování a lidi, co podléhají předsudkům. Za nejcennější věc považuji svobodu ve všech smyslech toho slova. A o tom jsou mé občasné články. Více na www.evahrindova.cz